Pylon dzięki wolnostojącej, nowoczesnej konstrukcji jest dodatkowo atrakcyjnym nośnikiem reklamowym.
Jest to rozwiązanie idealne dla hoteli, sklepów, restauracji czy przedsiębiorstw, które oznaczone w ten sposób są łatwiej namierzalne przez potencjalnego klienta.
Równie często parki przemysłowe lub parkingi miejskie korzystają z tego typu oznaczeń.
Produkując pylony zwracamy uwagę na spójną identyfikację marki, ale również na otaczający krajobraz i architekturę.
Na pylonie możemy zamieścić adres, logotyp, nazwę firmy, grafikę, strzałki kierunkowe lub dodatkowe informacje identyfikujące, wszystko zależy od preferencji klienta.
Kształt i kolorystyka pylonu mogą być różne. Standardowo stosujemy prostokątne, wysokie, pionowe formy sięgające do kilku metrów ale też niższe, dwustronne.
Aby ta forma reklamy była widoczna także w nocy, stosujemy podświetlenie LEDowe. Poszczególne warianty pylonów różnią się ceną oraz możliwościami zastosowania w różnego typu obiektach.